Lisy

La maison victor

I k heb reeds lang niks meer laten horen. Wel er is het een en het ander op mijn pad gekomen..... Op het einde van vorig jaar werd ik gevr...

woensdag 19 september 2012

naaiboek- Livre de couture

Het is vandaag mooi weer en ik heb Raphael bij mij. Ideaal om even een foto te maken met het hemdje en broekje uit het boek. Mijn motto is  
SIMPEL om te maken- MOOI om te dragen-TIJDLOOS.
De kinderen moeten er zich ook goed bij voelen en het moet ook goedzitten, niks dat tegenwerkt.....

Il fait beau aujourd'hui. Une bonne occasion pour faire des fotos du pantalon et du chemisier qui est éxpliqué dans le livre.( Modèles chic pour enfants) 
SIMPLE à réaliser- JOLIE à voire- INTEMPOREL
Et en plus les enfants doivent se sentir à l'aise.......







Geen opmerkingen:

Een reactie posten