Lisy

La maison victor

I k heb reeds lang niks meer laten horen. Wel er is het een en het ander op mijn pad gekomen..... Op het einde van vorig jaar werd ik gevr...

maandag 23 oktober 2017

Free patterns

Ik was vorig week jarig.  Voor deze gelegenheid trakteer ik met een gratis PDF patroon.
Je gaat daarvoor naar mijn site www.coupcoup.be en je registreer jou of je maakt een account aan. Ik denk, zonder gaat het niet voor PDF patronen. Je bestelt een patroon van 0 €, Er is keuze uit 3,  eentje voor meisjes, eentje voor jongens en meisjes en een babypatroontje. wees fair en bestel enkel één patroon. Dames die reeds een account hebben, kunnen die zeker ook gratis krijgen. Het is misschien wel interessant om een account te houden op mijn site, zo krijg je af en toe wat nieuws en kortingen in jou mailbox.
Je kan morgen je gekozen patroon bestellen vanaf morgen 12 uur tot en met uiterlijk 28 oktober

La semaine dernière, c'étais mon anniversaire. Pour cette occasion,je vous offre un PDF patron gratuit. Pour obtenir ce patron, faites un account sur mon site www.coupcoup.be. vous commandez un patrons à 0 €.
Vous pouvez choisir entre 3 patrons, un patron pour filles, un patron pour filles et garçons et un patron pour bébés. Soyez faire et commandez qu un patron.
Les Dames qui ont déjà un account, peuvent certainement aussi obtenir un patron gratuit.
Si vous voulez de temps en temps des nouvelles et des réductions  dans votre mailbox, alors laissez votre account sur mon site.
Vous pouvez commandez un patron gratuit dés demain de 12 heure jusque le 28 octobre.




1 opmerking:



  1. GOEDE DAG, ik ben hier om u goed nieuws te brengen van PROF CINDY INVESTMENTS Leningaanbieding, blanco ATM-kaarten en Bitcoin-investeringen. Heb je geprobeerd een echte geldschieter te krijgen, ik kreeg mijn zakelijke lening van €640.000,00 van prof. Cindy Alberto VORIGE WEEK om een bedrijf op te starten. Heeft u een lege ATM-kaart of bitcoin nodig en was het een probleem om er een te krijgen? Hier is Prof Cindy Investments Blank ATM Card Offer, Lening Offer, Bitcoin/Recovery Offer gemakkelijk en betaalbaar te krijgen en het kan 48 uur nadat u uw bestelling bij haar heeft geplaatst bij u worden afgeleverd per e-mail profcindyinvestments@hotmail.com

    BeantwoordenVerwijderen