Lisy

La maison victor

I k heb reeds lang niks meer laten horen. Wel er is het een en het ander op mijn pad gekomen..... Op het einde van vorig jaar werd ik gevr...

dinsdag 25 februari 2014

Het is al enige tijd geleden, dat er iets op mijn blog verscheen, ik kan jullie ondertussen verklappen dat ik bezig ben met boek 3, vandaar die stilte. Boek 1 doet het nog steeds goed, het is een basis. Boek 2 doet het heel goed en de reacties van de mensen hebben mij ertoe aangezet om aan boek 3 te beginnen 
Hier heb ik nog wat afbeeldingen  vanuit boek zelfgemaakte kleertjes 1 van het kleedjes
Lena, een tijdloos kleedje. Als je het lijfje langer maakt en het rokje weglaat, dan heb je ook meteen een leuk bloesje. Het boek is nog steeds verkrijgbaar in de meeste boekenwinkels en in de Veritas.
Voilà, ik weet weer wat gedaan en ik ga nu weer aan de slag aan boek 3, het wordt een speels boek voor speelse kinderen.



 

 
 
 
 

11 opmerkingen:

  1. super ik heb het tweede boek ook maar, heb er nog niet uit gemaakt foei, ik zal er rap een in vliegen wand straks is het derde boek daar joehoe

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke vooruitzichten, veel succes!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wij kijken vol verwachting uit naar het derde boek.

    Creatieve groetjes van het Veritas-team

    BeantwoordenVerwijderen
  4. waaw een 3de boek !! kijken er al naar uit .. heb je 2 boeken en worden regelmatig dingen uitgemaakt, mooie en tijdloze patroontjes ..

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Waw, nog eentje! Waar blijf je je inspiratie halen? Heel benieuwd naar het resultaat! Kun je niet al een tipje van de sluier lichten? :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik kijk er 'een beetje' naar uit.
    Hoop stilletjes op 'iets minder retro'.
    Met uw talent denk ik dat er ook een echt exclusief patroon uit de bus kan komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super!! Het jurkje Lena die ik vorig jaar voor Bridget heb gemaakt is inderdaad een superjurkje. Ze hoopt zo dat ze er nog in past, want ze is flink gegroeid... maar anders maak ik gewoon een nieuw jurkje... uit boek 2... of boek 3 :D

    Groetjes, Collie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. kijk er al naar uit ...maar eerst moet ik dringend aan de slag met boek 2

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Oo spannend,ik kijk er al naar uit !!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. in afwachting heb ik iets gemaakt uit boek 2 :
    http://mumendemiekes.blogspot.be/2014/03/een-zelfgemaakt-verjaardagsjurkje.html

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik sukkel met het patroon Lena. De 2 rokdelen zijn die even groot? Want middenachter en middenvoor staat niet op zelfde plaats. Ik had daardoor het achterste stuk kleiner, maar dan is het te smal voor het bovenstuk...

    BeantwoordenVerwijderen