Lisy

La maison victor

I k heb reeds lang niks meer laten horen. Wel er is het een en het ander op mijn pad gekomen..... Op het einde van vorig jaar werd ik gevr...

maandag 18 juni 2018

La maison victor

Ik heb reeds lang niks meer laten horen. Wel er is het een en het ander op mijn pad gekomen.....
Op het einde van vorig jaar werd ik gevraagd om mee te werken met het magazine "La maison Victor".... Ik ben op de kar gesprongen en nu rijd ik mee met LMV.  Uiteraard voor mij een hele aanpassing... Ik was gewoon om alleen te werken....maar het gaat goed.......Een heel tof team , positief en dat beloofd. Een hele uitdaging. De coupcoup patroontjes worden nog verdeeld via www.coupcoup.be en er zullen er ook wel nog nieuwe volgen.

Ondertussen is het eerste magazine reeds een tijdje verschenen en komt er binnenkort (20 juni) een nieuw uitgave vol zomerse leuke kleertjes.

Voilà, nu weten jullie waarom ik geen tijd meer had om te bloggen. Ik ga nu telkens mijn nieuwe creaties aan jullie voor te stellen. Zo krijgen jullie ook een beter beeld wat er allemaal voor de kinderen verschijnt.www.lamaisonvictor.be
een voorproefje van de nieuwe uitgave.

Er is ook een heel tof kleedje,(LMV editie 3) kijk even naar de blog van naar het valentiajurkje 
MariekeFalderieke.blogspot.be









Geen opmerkingen:

Een reactie posten