Lisy

La maison victor

I k heb reeds lang niks meer laten horen. Wel er is het een en het ander op mijn pad gekomen..... Op het einde van vorig jaar werd ik gevr...

vrijdag 30 augustus 2013

zelfgemaakte kleertjes 2



Nog 2 weken en mijn boek zelfgemaakte kleertjes 2 wordt voorgesteld. Na een goed half jaar, mijn sociaal leven iets te hebben verwaarloosd, kan ik nu eindelijk fier zijn op het tweede boek. Het event gaat door bij Lannoo in tielt en dit op 14 september. Ik geef een workshop, t'is te zeggen, 2 uur is ietsje tekort om jullie een kleedje te laten maken, maar ik toon jullie hoe je een kleedje uit het boek kunt maken. Ikzelf zal een kleedje voor jullie in elkaar steken. Jullie kunnen vragen stellen voor verdere tips.
 
Geen nood voor mensen die er dan niet bij kunnen zijn, dit doet ik nog eens over de op 21 september in de soldeur in Kortrijk.
Hier de proef van de cover
De patroontjes gaan wel tot en met 12 jaar
Vanaf 20 september verkrijgbaar in de boekhandel
 
 
 
 
 
 
 


 

1 opmerking:

  1. Hallo,
    ik weet niet of het hier mag maar ik het probeer het even. Ik ben momenteel bezig aan een jurkje uit zelfgemaakte kleertjes 2, namelijk de Marilou. Nu zit ik hopeloos in de knoei met de mouwen. Ik heb er al uren op zitten kijken maar ik kan maar niet vinden hoe ik die leuke mouwboordjes juist aan de mouw kan bevestigen :-(
    Ik heb al gedacht om ze gewoon weg te laten maar ik vind het net zo mooi aan dat jurkje... een beetje hulp is dus welkom ;-)

    BeantwoordenVerwijderen