Lisy

La maison victor

I k heb reeds lang niks meer laten horen. Wel er is het een en het ander op mijn pad gekomen..... Op het einde van vorig jaar werd ik gevr...

donderdag 24 maart 2016

gratis naaipatroon

Binnen 3 dagen is het Pasen en ik heb zin om even voor paasklok te spelen.
Hier geef ik jullie een gratis PDF patroontje weg van een schortje. Alle maatjes van 2 tot en met 12 jaar zitten erin. Je kan het afdrukken op A' formaat en dan samen plakken. Mag ik wel zo vriendelijk vragen om dit patroon niet te gebruiken voor verdere handelsdoeleinden met winstbedoelingen. 
De naadwaarde is reeds inbegrepen en dit 0,75cm, dus geen naad meer toevoegen. 
Om dit patroontje te bekomen moet je wel even je mailadres aan mij kwijt. Je gaat op mijn site www.coupcoup.be en je gaat naar contacten, je geef daar je mailadres met vermelding gratis patroon schortje.
Ik stuur jullie dit dan zo vlug mogelijk op.

Dit nog van toepassing tot 20 April.



Emma en Elisa in de moestuin




Naden(0,75cm)en zomen, reeds inbegrepen




Geen opmerkingen:

Een reactie posten