Lisy

La maison victor

I k heb reeds lang niks meer laten horen. Wel er is het een en het ander op mijn pad gekomen..... Op het einde van vorig jaar werd ik gevr...

maandag 25 maart 2013

Patroon rokje

 
 
Dit is het rokje lara gemaakt met een patroontje van Coupcoup.Van maatje 2 tot en met 12 jaar. Het stofje met geel en groen heb ik in de veritas gevonden. Het is een heel aangenaam model om zelf te maken. Je kan ook de plooien vervangen door fronsjes, maar zoals op de foto zie ik het wel liefst.
De paspellintjes aan de klepjes heb ik zelf gemaakt met een geel stofje. Ik knip in schuine draad reepjes van 1,5cm breedte. De binnenkant van de lendenband is ook gevoerd met dit effen geel stofje (ook veritas)



1 opmerking:

  1. goedendag wat was ik verast ik herkende het meteen zonder nog de naam van catharine gelezen te hebben. ik heb jaren geleden dit patronen boek besteld vanwege mijn kleinkinderen het boek werkt duidelijk en je hoeft hiervoor zelf geen coupeuse te zijn nu heb ik het boek toevallig enige dagen geleden weer uit een dos tevoorschijn gehaald want deze oma wil nog voor een laatste keer het rokje LUCY maken blz 81 voor mijn 10 jarig Merel zij is een tenger meisje dus dat moet nog wel gaan ik verleng wel de lengte van de rok ,,,, maar even dit degene die deze afbeelding geplaatst heeft geeft aan tot 12 jaar terwijl het boeok aangeeft maten van 2/ 10 jaar.?
    BIJ DEZE WIL IK AANGEVEN DAT MIJN BOEK TE KOOP IS ONBESCHADIGT IN PRIMA STAAT MISCHIEN NOG GEINTRESEERDEN?? LAAT MAAR EVEN WETEN

    BeantwoordenVerwijderen