Lisy

La maison victor

I k heb reeds lang niks meer laten horen. Wel er is het een en het ander op mijn pad gekomen..... Op het einde van vorig jaar werd ik gevr...

donderdag 5 januari 2017

testers

Nog een klein berichtje aan alle mensen die zich aangegeven hebben als testers, ik moet mij verontschuldigen, ik heb verder geen gevolg gegeven aan de lieve mensen die zich aangegeven hebben.
Mijn kleinkindje is ernstig ziek gevallen en is ondertussen in behandeling voor leukemie. De Chemo pakt aan, maar er is nog een lange en bange weg te gaan. Ik neem het ietsje rustig aan en ben dan ook zoveel mogelijk bij Emma. Vandaar......
Er is goede hoop  
Velen kennen haar vanuit mijn boeken en foto's. 
je kan haar ook steunen op haar facebook pagina   Emmas Supportersclub   
Hier een foto van  mijn lieve Emma voor er leukemie werd vastgesteld






Geen opmerkingen:

Een reactie posten