Lisy

La maison victor

I k heb reeds lang niks meer laten horen. Wel er is het een en het ander op mijn pad gekomen..... Op het einde van vorig jaar werd ik gevr...

zondag 11 augustus 2013


Ik was een tijdje op vakantie en het heeft me goed gedaan. Nu weer volop met nieuwe ideeën aan de slag. Nog wat kleine verbetering in het boek aanbrengen en .....oef ....dan klaar voor de drukpers. Nu gaan we echt internationaal en ik ben daar heel content over. Met deze foto licht ik nog even de tip van de sluier. De foto heb ik wel zelf genomen, in het boek zullen de foto's veel mooier zijn. We hadden echt een super fotograve, een toffe madame met super veel tijd en geduld... en toffe meisjes die het fantastisch goed deden.




 
Nu nog wat geduld, het boek wordt verwacht op 17 september....maar wordt reeds voorgesteld op 14 september in de boekenwinkel van Lannoo te Tielt en ergens in dezelfde week in de soldeur in Kortrijk, maar de datum meld ik jullie wel nog later.
 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten