Lisy

Open Atelier

Volgende maand heb ik een open atelier dag gepland. je hebt de mogelijkheid om al mijn patroontje uitgewerkt te zien. Er zal Koffie, thee e...

donderdag 13 april 2017

Gratis naaipatroontje niet ontvangen !

Veel mensen hebben het naaipatroontje reeds ontvangen. Toch zijn er mensen die dit niet in hun mailbus ontvangen hebben. Ik kan dit alleen opzenden als jullie een account aanmaken en vinken op nieuwsbrief. Account aanmaken staat bovenaan op mijn site www.coupcoup.be., vul zeker je juiste mailadres in en vink zeker ook nieuwsbrief aan. Ik kan het verder niet beter uitleggen.
Voor de Nederlandse mensen raad ik aan om Nederland te vervangen door Belgie. Zo kan ik het dan wel versturen.


Dit aanbod is geldig tot en met 14 April.
Het moet wel via het account gebeuren, niet op mail. Please, ik wil dat bij jullie de paashaas voorbij komt, maar dit kan enkel maar op deze manier hier boven beschreven. Anders heb ik hier een week of meer werk aan en dit is niet mijn bedoeling.